Gyakori kérdések

Játék-webáruházunkkal, működésünkkel kapcsolatosan az alábbi kérdések szoktak leggyakrabban felmerülni. Ha az a kérdés, amire Ön keresi a választ nem szerepel ezen az oldalon, akkor kérjük tegye fel nekünk azt Online ügyfélszolgálatunkon keresztül.
 

Tudok bankkártyával fizetni?

Igen. Akár a megrendelés során előre is fizethet bankkártyával; de ha Önnek kényelmesebb, akkor - házhozszállítás esetén - a futárnál is fizethet így. Ha Csomagponton veszi át a rendelését, akkor viszont csak a megjelölt CsomagPontokon tud kártyával fizetni. Ha a futárnál, vagy a CsomagPonton fizeti ki rendelését, akkor 0 Ft utánvétkezelési díjat is kell fizetnie.
 

Átvehetem az irodájukban is a rendelésemet?

Nem, jelenleg nincs lehetőség az irodánkban történő személyes átvételre. Helyette javasoljuk, hogy egy Önhöz közeli CsomagPontra kérje a rendelését.
 

Ki szállítja házhoz a megrendelt játékokat?

Partnerünk, a GLS Futárszolgálat szállítja ki csomagjainkat.
Több, mint tíz éves tapasztalatunk alapján a legmegbízhatóbb futárcég Magyarországon, így a megrendelése egészen biztosan jó kezekbe kerül, amikor átadjuk szállításra. A futárszolgálat összesen három alkalommal próbálja meg kiszállítani a csomagot, előzetesen email-ben és SMS-ben is küldenek értesítést. A CsomagPontra küldött rendelések a feladást követő napon megérkeznek a kiválasztott üzletbe.
 

Elküldtem a rendelésemet, de nem kaptam semmilyen visszajelzést, mi lehet a probléma?

A rendszerünk a rendelés elküldését követően automatikusan küld egy emailt a rendelés visszaigazolásáról. Ha ezt nem kapta meg, annak több oka is lehet.
- elképzelhető, hogy pár percet várnia kell, míg megérkezik az email (ez főleg ingyenes levelező szolgáltatónál lévő email cím esetén történhet meg),
- lehetséges, hogy az elküldött levelünk a reklámok, vagy éppen a spam mappába érkezett,
- előfordulhat, hogy a regisztráció során rosszul adta meg az emailcímét (egy betüt kihagyott, vagy félreütött). Ilyenkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az Online ügyfélszolgálatunkon keresztül, és mi utánanézünk, hogy mi történhetett.
A rendszerünk által automatikusan elküldött üzeneteket (bejelentkezést követően) bármikor meg tudja nézni az oldalunkon is.
 

Nyomon tudom követni a rendelésem alakulását?

Igen, bejelentkezést követően bármikor nyomon tudja követni rendelése alakulását, illetve a rendszerünk által küldött üzeneteket is meg tudja tekinteni.
 

Elrontottam a rendelésemet, hogyan tudom módosítani?

Ha bármilyen módosítást szeretne a már elküldött rendelésében, akkor kérjük, hogy küldjön egy üzenetet nekünk az Online ügyfélszolgálatunkon keresztül (kérjük, adja meg rendelésének sorszámát, és azt az email-címet, amivel regisztrált nálunk). Mi a lehető leggyorsabban elvégezzük a módosításokat rendelésében.
 

Hogyan állhatok el a rendelésemtől?

Bármelyik elérhetőségünkön jelezheti, hogy rendelésétől szeretne elállni - indoklás nélkül is. Legegyszerűbb, ha az Online ügyfélszolgálatunkon keresztül teszi ezt meg.
 

A megrendelés átvételét követően is elállhatok a rendelésemtől?

Igen, a megrendelt termékek átvételét követően 15 napon belül elállhat a rendelésétől. Erről részletesebben is olvashat ide kattintva.
 

Elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő?

Semmi gond, kattintson ide, és küldünk email-fiókjába egy új belépési jelszót.
 

Ha regisztrálok, akkor az email-címemet elárasztják reklámokkal?

Nem. Hírlevelet csak abban az esetben küldünk, ha Ön ezt a regisztrációja folyamán kifejezetten megengedte (bejelölte, hogy kér hírlevelet). Amennyiben engedélyezte, hogy küldjünk hírlevelet, akkor is bármikor le tud róla iratkozni: a hírleveleink alján szerepel egy "leiratkozó link", vagy oldalunkon bejelentkezve a "Személyes adatok" menüpont alatt is megteheti.
 

A Toys.hu webáruházat egy külföldi cég üzemelteti?

Nem. Webáruházunkat egy 100%-ig magyar tulajdonú (magyar magánszemélyek által birtokolt) családi vállalkozás (a Toys.hu Kft.) üzemelteti. Azért lett Toys.hu a nevünk, mert azt szerettük volna, hogy egy rövid, könnyen megjegyezhető internetes címen legyünk elérhetőek.
 

Vásárolhatok hitelre Önöknél?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség.
 

A weblapjukon bruttó, vagy nettó árak szerepelnek?

Minden esetben bruttó (az ÁFÁ-t tartalmazó) árak szerepelnek oldalainkon.
 

Kaphatok-e számlát a megrendelt termékekről?

Igen, minden esetben számlát állítunk ki az eladott termékeinkről, melyet az összekészített csomag fog tartalmazni. (Amennyiben előre szeretné megkapni a számlát, akkor kérjük, hogy ezt jelezze az Online ügyfélszolgálatunkon keresztül: ebben az esetben PDF formátumban, email-ben el tudjuk küldeni a számlát.
 

Üzlet is tartozik a Toys.hu webáruházhoz?

Nem, nincs üzletünk, tisztán webáruházként üzemelünk.
 

Határon túlról is rendelhetek?

Nem, sajnos jelenleg még csak Magyarországon belüli rendeléseket tudunk kiszállítással teljesíteni.
 
Biztonságos SSL kapcsolat 2009-ben alapított vállalkozás 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás 14 napon belül visszaküldheti a megrendelt termékeket
Információk
Vásárlási információk Szállítási információk Fizetési információk Garancia, elállási jog Adatkezelési tájékoztató Tájékoztató a hűségpontokról Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
Elérhetőségeink
Online ügyfélszolgálat Kapcsolat GYIK Blog
Partnereink
PLAYMOBIL webáruház GLS Hungary Teya (korábban: SaltPay)
Akár bankkártyával is fizethet!
© Toys.hu Kft. 2009-2024. – A játék-webáruház.